مدارک لازم مربوط به تغییر مدیرعامل جهت اسکن و بارگذاری در سامانه کارت هوشمند بازرگانی
1-آگهی تغییرات هیات مدیره
2- کپی از تمام صفحات شناسنامه مدیر عامل جدید
3-کپی کارت ملی مدیر عامل جدید
4- گواهی عدم سوء پیشینه مدیر عامل جدید(نامه مربوط به این مورد توسط سامانه در هنگام ثبت نام در اختیار شما قرار می گیرد)
5-گواهی امضاء(فرم دال) مدیر عامل جدید(فرم مربوط به این مورد توسط سامانه در هنگام ثبت نام در اختیار شما قرار می گیرد)
6- کارت پایان خدمت یا معافیت مدیر عامل جدید
7-مدرک تحصیلی مدیر عامل جدید
8- فرم مشخصات بازرگانی(جهت دریافت این فرم کلیک نمایید)
9- اظهار نامه ارزش افزوده سال قبل تا به کنون (به دلیل حجم و تعداد صفحات زیاد احتیاج به اسکن نداشته و در زمان تحویل اصل مدارک آنرا به همراه داشته باشید)
10- اصل کارت بازرگانی
11- عکس پرسنلی با کیفیت مناسب
توجه:در صورت ثبت نام با اطلاعات نادرست و ناکافی مسئولیت تاخیر در دیرکرد صدور کارت به دلیل حذف اطلاعات نادرست و جایگزینی اطلاعات صحیح بر عهده متقاضی خواهد بود.
جهت ورود به سامانه کارت هوشمند بازرگانی و آغاز ثبت نام لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید.