<h1>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h1>
<h1>اتاق بازرگانی اردبیل<h1>
<h2>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی اردبیل<h2>

تمدید کارت بازرگانی اشخاص حقیقی

مدارک لازم جهت تمدید کارت بازرگانی اشخاص حقیقی

کلیه مدارک زیر باید اسکن و در زمان ثبت نام در سامانه  در قسمت پیوست مدارک مورد استفاده قرار گیرد.

1- مفاصا حساب مالیاتی(نامه مورد نیاز جهت ارائه به اداره دارایی در هنگام ثبت نام در سامانه توسط سیستم ،در اختیار قرار داده می شود)

3- فیش 50000 ریال از اداره دارایی(حق تمبر)

4-در صورت تغییر آدرس(کپی صفحه اول  و صفحه نقل و انتقالات  سند مالکیت شش دانگ واحد تجاری و یا کپی کامل اجاره نامه محل کار)

5– عکس 4×6 (3 قطعه رنگی ،زمینه سفید با DPI300نکته: از ارسال عکسهای فوری و عکسهای با کیفیت پایین خودداری نمایید.

8 – کد پستی محل کار

9- کپی کارت ملی

10- کپی شناسنامه

11-اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده سالهای مرتبط

13-کد اقتصادی یا فرم پیش ثبت نام

14-آدرس معتبر و فعال  ایمیل و شماره نمابر(فاکس)

نکته : در صورت اتمام قرارداد اجاره ،قبل از اسکن مدارک،اجاره نامه شرکت را تمدید و سپس در سامانه بارگذاری نمایید.(حداقل تاریخ اعتبار مورد قبول یکسال می باشد)

نکات مربوط به ثبت نام در سامانه

در صورتیکه اسکنر شما قابلیت ساخت فایلهای pdf چند صفحه ای را دارا می باشد به  نرم افزار فوق احتیاج نخواهید داشت.

 1- خواهشمند است به منظور ارسال عکس پرسنلی به هیچ وجه از عکسهای فوری و عکسهای گرفته شده با وب کم و دوربین های خانگی  استفاده ننمایید.(عکس هامی بایست رنگی و با زمینه سفید و با کیفیت بالا  باشند).

توجه:تمام فایلها باید با کیفیت (رزولوشن) 200Dpi و حداکثر حجم 320 کیلوبایت (320KB) اسکن شوند.

 3- خواهشمند است در هنگام ثبت نام  در قسمت پست الکترونیک (ایمیل)، پست الکترونیک معتبر و فعال خود را وارد نمایید،شایان ذکر است که تمام موارد مورد نیاز از این پس از طریق این پست الکترونیک  به اطلاع شما خواهد رسید.

 4- به دلیل اینکه از این پس اطلاعیه های مربوط به برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی و موارد مهم دیگر از طریق پیامک نیز ارسال خواهد شد خواهشمند است به منظور استفاده از این امکان ، در هنگام ثبت نام شماره تلفن همراه معتبر و فعالی را وارد نمایید.

5- شایان ذکر است که مسئولیت تاخیر در فرآیند تمدید  کارت بازرگانی به دلیل نقص در مدارک معرفی شده و عدم اطلاع از موارد مورد نیاز به دلیل نامعتبر بودن پست الکترونیکی  بر عهده متتقاضی است و در خصوص این موارد هیچگونه مسئولیتی متوجه اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی سمنان نخواهد بود.

 6- راهنمای چگونگی ثبت نام در سامانه ،در داخل سامانه ثبت نام قرار دارد لذا برای تسهیل در امور، لینک دریافت راهنما نیزاضافه شده است

 7- برای مشاهده راهنمای نرم افزار و همچنین کار با سامانه   احتیاج به نرم افزاری جهت خواندن فایلهای PDFدارید

8- خواهشمند است حداکثر 24 ساعت پس از اتمام فرآیند ثبت نام و دریافت پیغام از سیستم جهت دریافت اطلاعات مربوط به وضعیت ثبت نام و موارد دیگر به پست الکترونیکی (ایمیل) که در هنگام ثبت نام معرفی نمودید مراجعه نمایید.

9- خواهشمند است جهت ورود و ثبت نام از سامانه کارت هوشمند بازرگانی حتما از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE)استفاده نمایید.

 

در صورت داشتن هرگونه پرسشی می توانید در ساعات اداری با تلفنهای 3- 33742001-045(واحد کارت بازرگانی - داخلی 20 تماس حاصل نمایید)

جهت ورود به سامانه کارت هوشمند بازرگانی و آغاز ثبت نام لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید.

سامانه کارت هوشمند بازرگانی

تمدید کارت بازرگانی اشخاص حقوقی

مدارک لازم جهت تمدید کارت بازرگانی اشخاص حقوقی

کلیه مدارک زیر باید اسکن و در زمان ثبت نام در سامانه  در قسمت پیوست مدارک مورد استفاده قرار گیرد. 

1- مفاصا حساب مالیاتی(نامه مورد نیاز جهت ارائه به اداره دارایی در هنگام ثبت نام در سامانه توسط سیستم ،در اختیار قرار میگیرد)

2- مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی(نامه مورد نیاز جهت ارائه به سازمان تامین اجتماعی در هنگام ثبت نام در سامانه توسط سیستم ،در اختیار قرار میگیرد)

4- فیش 50000 ریال از اداره دارایی(حق تمبر)

5-آخرین آگهی تغییرات از هر نظر

6-در صورت تغییر آدرس(کپی صفحه اول و صفحه نقل و انتقالات سند مالکیت شش دانگ واحد تجاری و یا کپی کامل اجاره نامه محل کار)

7- واریز فیش های نقدی

8- درخواست تمدید

9 – عکس 4×6 (3 قطعه رنگی ،زمینه سفید با DPI300) نکته: از ارسال عکسهای فوری و عکسهای با کیفیت پایین خودداری نمایید

10 – کد پستی مرکز اصلی شرکت

11- کپی کارت ملی

12-اخذ شناسه ملی از اداره ثبت شرکتها

13- کد اقتصادی

14-فتوکپی شناسنامه و کارت ملی رئیس و نائب رئیس هیات مدیره

16-اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده سالهای مربوطه

17-آدرس ایمیل شرکت و شماره معتبر نمابر(فاکس)

در صورت اتمام قرارداد اجاره قبل از اسکن مدارک،اجاره نامه شرکت را تمدید و سپس در سامانه بارگذاری نمایید.(حداقل اعتبار مورد قبول یکسال می باشد)

بسیار مهم: در صورتیکه شرکت تغییر مدیر عامل نداشته است ، در قسمت دریافت استعلامها در سامانه نیازی به دریافت استعلام گواهی عدم سوءپیشینه و فرم الف مربوط به شماره حساب بانکی و فرم د مربوط به تایید گواهی امضاء نخواهد بود.

نکات مربوط به ثبت نام در سامانهدر صورتیکه اسکنر شما قابلیت ساخت فایلهای pdf چند صفحه ای را دارا می باشد به نرم افزار فوق احتیاج نخواهید داشت

2- خواهشمند است به منظور ارسال عکس پرسنلی به هیچ وجه از عکسهای فوری و عکسهای گرفته شده با وب کم و دوربین های خانگی استفاده ننمایید.(عکس هامی بایست رنگی و با زمینه سفید و با کیفیت بالا باشند)

توجه:تمام فایلها باید با کیفیت (رزولوشن) 200Dpi و حداکثر حجم 320 کیلوبایت (320KB) اسکن شوند

3- خواهشمند است در هنگام ثبت نام در قسمت پست الکترونیک (ایمیل)، پست الکترونیک معتبر و فعال خود را وارد نمایید،شایان ذکر است که تمام موارد مورد نیاز از این پس از طریق این پست الکترونیک به اطلاع شما خواهد رسید.

4- به دلیل اینکه از این پس اطلاعیه های مربوط به برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی و موارد مهم دیگر از طریق پیامک نیز ارسال خواهد شد خواهشمند است به منظور استفاده از این امکان ، در هنگام ثبت نام شماره تلفن همراه معتبر و فعالی را وارد نمایید.

5- شایان ذکر است که مسئولیت تاخیر در فرآیند تمدید کارت بازرگانی به دلیل نقص در مدارک معرفی شده و عدم اطلاع از موارد مورد نیاز به دلیل نامعتبر بودن پست الکترونیکی بر عهده متتقاضی است و در خصوص این موارد هیچگونه مسئولیتی متوجه اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی سمنان نخواهد بود.

6- راهنمای چگونگی ثبت نام در سامانه ،در داخل سامانه ثبت نام قرار دارد لذا برای تسهیل در امور، لینک دریافت راهنما نیزاضافه شده است

7- برای مشاهده راهنمای نرم افزار و همچنین کار با سامانه احتیاج به نرم افزاری جهت خواندن فایلهای PDF دارید

در صورت نیاز نرم افزار را دریافت نمایید

8- خواهشمند است حداکثر 24 ساعت پس از اتمام فرآیند ثبت نام و دریافت پیغام از سیستم جهت دریافت اطلاعات مربوط به وضعیت ثبت نام و موارد دیگر به پست الکترونیکی (ایمیل) که در هنگام ثبت نام معرفی نمودید مراجعه نمایید.

 

9- خواهشمند است جهت ورود و ثبت نام از سامانه کارت هوشمند بازرگانی حتما از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE)استفاده نمایید.

در صورت داشتن هرگونه پرسشی می توانید در ساعات اداری با تلفنهای 3- 33742001-045(واحد کارت بازرگانی - داخلی 20 تماس حاصل نمایید)

جهت ورود به سامانه کارت هوشمند بازرگانی و آغاز ثبت نام لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید.

سامانه کارت هوشمند بازرگانی

تمدید کارت بازرگانی اشخاص حقیقی

صدوراینترنتی کارت بازرگانی

متقاضی گرامی ، خواهشمند است پیش از ورود به سامانه صدور کارت بازرگانی به نکات زیر توجه نمایید.

خواهشمند است قبل از ثبت نام در سامانه، با همراه داشتن مدارک زیر به اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل  مراجعه و پس از در یافت تاییده بازدید از محل ،اقدام به ثبت نام نمایید

بدیهی است مسئولیت تاخیر در روند صدور کارت به دلیل انجام ثبت نام ،پیش از مراجعه به اتاق بازرگانی اردبیل بر عهده متقاضی خواهد بود

الف) مدارک لازم اشخاص حقیقی جهت درخواست بازدید محل

1- اصل و کپی سند مالکیت یا اجاره نامه محضری(در مورد اجاره نامه حداقل اعتبار مورد قبول یکسال می باشد)

توجه: الف : محل مورد نظر باید به صورت کاملاً تجاری و با مالکیت شش دانگ باشد.

ب: در صورت داشتن اجاره نامه بنگاهی ، به همراه داشتن اصل و کپی سند موجر نیز الزامی است

2- کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مدرک نشان دهنده معافیت تحصیلی

3- حداقل مدرک تحصیلی مورد قبول دیپلم می باشد

4- ارائه درخواست بازدید از محل

5-ارائه مدارک مثبته مبنی بر همکاری در امور بازرگانی داخلی و یا خارجی که نشان دهنده 3 سال فعالیت متقاضیان باشد شامل:

الف)ارائه تاییدیه مبنی بر 3 سال همکاری در امور بازرگانی در بنگاههای اقتصادی و تجاری معتبر با ارائه گواهی مربوطه مانند:

-حکم کارگزینی مبنی بر تایید تصدی مدیریت عامل،عضو هیات مدیره ،مدیریت بازرگانی یا فروش

-حکم کارگزینی و یا ارائه لیست بیمه تامین اجتماعی مبنی بر تصدی کارشناس امور بازرگانی و یا سایر فعالیت های مربوطه

یا

ب)ارائه اظهار نامه مالیاتی

یا

ج)ارائه پروانه کسب معتبر به نام متقاضی در زمینه های مرتبط که از تاریخ صدور آن حداقل 3 سال گذشته باشد

یا

د)داشتن حداقل 3 سال سابقه عضویت فعال به صورت متصل و یا منفصل در تشکل های اقتصادی با تایید تشکل مربوطه

یا

ه)ارائه مجوز صنعتی ماخوذه از وزارت صنعت معدن و تجارت و یا سایر گواهی های فعالیت از وزارتخانه ها و مراجع ذیربط

 

ب)مدارک لازم اشخاص حقوقی(شرکت ها و نهاد ها) جهت بازدید از محل

1- اساسنامه شرکت

2- آگهی تاسیس همراه با آگهی تغییرات

3-اظهار نامه ثبتی

4- اصل و کپی سند مالکیت شرکت یا اجاره نامه محضری به آدرس درج شده در آگهی تاسیس(مرکز اصلی شرکت)(حداقل تاریخ اعتبار یکسال مورد قبول می باشد)

توجه: محل مورد نظر باید به صورت کاملاً تجاری و با مالکیت شش دانگ باشد.

5- مدرک تحصیلی مدیر عامل

6- کارت پایان خدمت مدیر عامل

7- ارائه درخواست بازدید از محل (مرکز اصلی شرکت)

8-ارائه جواز تاسیس توسط شرکتهایی که واحد تولیدی محسوب می شوند الزامی می باشد.


موارد قابل توجه پس از انجام بازید و دریافت تایید شروع ثبت نام از واحد صدور کارت اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی اردبیل

نکات مربوط به ثبت نام در سامانه

1- برای ارسال فایل مربوط به اساسنامه شرکت،سند مالکیت و اجاره نامه و صفحات شناسنامه و اظهار نامه ثبت شرکتها(پشت و رو) و برگه های مربوط به ارزش افزوده ،تنها قادر به ارسال یک فایل می باشید ،برای این منظور یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در این زمینه همراه با راهنمای نرم افزار و فیلم آموزشی کار با نرم افزار در ادامه قرار داده شده است ، مدارک فوق را پس از اسکن، به کمک این نرم افزار آماده و سپس اقدام به ثبت نام نمایید.

در صورتیکه اسکنر شما قابلیت ساخت فایلهای pdf چند صفحه ای را دارا می باشد به نرم افزار فوق احتیاج نخواهید داشت

 

2- خواهشمند است به منظور ارسال عکس پرسنلی به هیچ وجه از عکسهای فوری و عکسهای گرفته شده با وب کم و دوربین های خانگی استفاده ننمایید.(عکس هامی بایست رنگی و با زمینه سفید و با کیفیت بالا باشند)

توجه:تمام فایلها باید با کیفیت (رزولوشن) 200Dpi و حداکثر حجم 320 کیلوبایت (320KB) اسکن شوند

 

3- خواهشمند است در هنگام ثبت نام در قسمت پست الکترونیک (ایمیل)، پست الکترونیک معتبر و فعال خود را وارد نمایید،شایان ذکر است که تمام موارد مورد نیاز از این پس از طریق این پست الکترونیک به اطلاع شما خواهد رسید.

 

4- به دلیل اینکه از این پس اطلاعیه های مربوط به برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی و موارد مهم دیگر از طریق پیامک نیز ارسال خواهد شد خواهشمند است به منظور استفاده از این امکان ، در هنگام ثبت نام شماره تلفن همراه معتبر و فعالی را وارد نمایید.

 

5- شایان ذکر است که مسئولیت تاخیر در فرآیند صدور کارت بازرگانی به دلیل نقص در مدارک معرفی شده و عدم اطلاع از موارد مورد نیاز به دلیل نامعتبر بودن پست الکترونیکی بر عهده متتقاضی است و در خصوص این موارد هیچگونه مسئولیتی متوجه اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی اردبیل نخواهد بود.

 

6- راهنمای چگونگی ثبت نام در سامانه ،در داخل سامانه ثبت نام قرار دارد لذا برای تسهیل در امور، لینک دریافت راهنما نیزاضافه شده است

 

7- برای مشاهده راهنمای نرم افزار و همچنین کار با سامانه احتیاج به نرم افزاری جهت خواندن فایلهای PDF دارید

در صورت نیاز نرم افزار را دریافت نمایید

 

8- خواهشمند است حداکثر 24 ساعت پس از اتمام فرآیند ثبت نام و دریافت پیغام از سیستم جهت دریافت اطلاعات مربوط به وضعیت ثبت نام و موارد دیگر به پست الکترونیکی (ایمیل) که در هنگام ثبت نام معرفی نمودید مراجعه نمایید.

 

9- خواهشمند است جهت ورود و ثبت نام از سامانه کارت هوشمند بازرگانی حتما از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE)استفاده نمایید.

 

در صورت داشتن هرگونه پرسشی می توانید در ساعات اداری با تلفنهای4 - 33742001-045(واحد کارت بازرگانی - داخلی 20 تماس حاصل نمایید)

 

مدارک مورد نیازجهت اسکن و استفاده در زمان ثبت نام در سامانه پس از انجام بازدید و تایید محل کار توسط

اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اردبیل

الف) اشخاص حقوقی

1-اساسنامه

2- اظهار نامه ثبت شرکتها

3-آگهی تاسیس همراه با تغییرات

4- جواز تاسیس

5-سند یا اجاره نامه(حداقل تاریخ اعتبار یکسال مورد قبول می باشد)

6- قبض پلمپ دفاتر

7-اظهار نامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی

8- فیش 100000ريال(یکصدهزار ريال) از اداره دارایی مربوطه

9-مفاصا حساب مالیاتی

10-فرم الف(بانک)

11-فرم د(گواهی امضاء مدیرعامل)

12-فتوکپی تمام صفحات شناسنامه مدیر عامل

13-پاسخ نامه عدم سوء پیشینه مدیر عامل

14-کارت پایان خدمت مدیر عامل

15-کارت ملی مدیر عامل

16-سه قطعه عکس رنگی 4×6 تمام رخ ساده مدیر عامل با DPI300

17- خواهشمند است فرم مقابل را نیز دریافت و پس از تکمیل در هنگام مراجعه به اتاق بازرگانی اردبیل جهت تحویل مدارک به همراه داشته باشید.

18- واریز فیشهای نقدی

در صورتیکه متقاضی دارای پروانه بهره برداری باشد می تواند درخواست صدور 5 ساله کارت بازرگانی را نیز داشته باشد

18-اخذ شناسه ملی از اداره ثبت مربوطه

19-کد اقتصادی

20-مدرک تحصیلی مدیر عامل

21-کپی شناسنامه و کارت ملی رئیس و نائب رئیس هیات مدیره

22-پاسخ نامه گمرک

 

ب)اشخاص حقیقی

1- اظهار نامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی

2 -سند یا اجاره نامه محل کار با حداقل زمان اعتبار یکسال

3- قبض پلمپ دفاتر

4- فیش 100000ريال(یکصدهزار ريال) از اداره دارایی مربوطه

5-مفاصا حساب مالیاتی

6-فرم الف(بانک)

7-فرم د(گواهی امضاء مدیرعامل)

8-فتوکپی تمام صفحات شناسنامه

9-پاسخ نامه عدم سوء پیشینه مدیر عامل

10-کارت پایان خدمت مدیر عامل

11-کارت ملی مدیر عامل

12-سه قطعه عکس رنگی 4×6 تمام رخ ساده مدیر عامل با DPI300

13- واریز فیشهای نقدی

14-کد اقتصادی

15-مدرک تحصیلی مدیر عامل(حداقل دیپلم)

16-پاسخ نامه گمرک

17-- خواهشمند است فرم مقابل را نیز دریافت و پس از تکمیل در هنگام مراجعه به اتاق بازرگانی اردبیل جهت تحویل مدارک به همراه داشته باشید.

مطالب فوق را به دقت مطالعه و کد ثبت نام را از اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اردبیل دریافت نمایید

 

توجه:در صورت ثبت نام با اطلاعات نادرست و ناکافی مسئولیت تاخیر در دیرکرد صدور کارت به دلیل حذف اطلاعات نادرست و جایگزینی اطلاعات صحیح بر عهده متقاضی خواهد بود

 

جهت ورود به سامانه کارت هوشمند بازرگانی و آغاز ثبت نام لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید.

سامانه کارت هوشمند بازرگانی

Contact Us

The  Address Of Ardabil Chamber Of Commerce: The  Entrance Of  Besat Town (Offices Zone) ACCIMA Building

P.O.BOX: 56135578

Tel.: +984533742001

FAX: +984533742002

Email: info[at]accima.ir

Contact Form

 

All rights reserved belong to Ardabil Chamber of Commerce, Industries, Mines and Agriculture.

Design & Development: Mehrargham Rayaneh Co.