مدارک لازم جهت تمدید کارت بازرگانی اشخاص حقیقی
کلیه مدارک زیر باید اسکن و در زمان ثبت نام در سامانه در قسمت پیوست مدارک مورد استفاده قرار گیرد.
1- مفاصا حساب مالیاتی(نامه مورد نیاز جهت ارائه به اداره دارایی در هنگام ثبت نام در سامانه توسط سیستم ،در اختیار قرار داده می شود)
3- فیش 50000 ریال از اداره دارایی(حق تمبر)
4-در صورت تغییر آدرس(کپی صفحه اول و صفحه نقل و انتقالات سند مالکیت شش دانگ واحد تجاری و یا کپی کامل اجاره نامه محل کار)
5– عکس 4×6 (3 قطعه رنگی ،زمینه سفید با DPI300) نکته: از ارسال عکسهای فوری و عکسهای با کیفیت پایین خودداری نمایید.
8 – کد پستی محل کار
9- کپی کارت ملی
10- کپی شناسنامه
11-اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده سالهای مرتبط
13-کد اقتصادی یا فرم پیش ثبت نام
14-آدرس معتبر و فعال ایمیل و شماره نمابر(فاکس)
نکته : در صورت اتمام قرارداد اجاره ،قبل از اسکن مدارک،اجاره نامه شرکت را تمدید و سپس در سامانه بارگذاری نمایید.(حداقل تاریخ اعتبار مورد قبول یکسال می باشد)
نکات مربوط به ثبت نام در سامانه
در صورتیکه اسکنر شما قابلیت ساخت فایلهای pdf چند صفحه ای را دارا می باشد به نرم افزار فوق احتیاج نخواهید داشت.
1- خواهشمند است به منظور ارسال عکس پرسنلی به هیچ وجه از عکسهای فوری و عکسهای گرفته شده با وب کم و دوربین های خانگی استفاده ننمایید.(عکس هامی بایست رنگی و با زمینه سفید و با کیفیت بالا باشند).
توجه:تمام فایلها باید با کیفیت (رزولوشن) 200Dpi و حداکثر حجم 320 کیلوبایت (320KB) اسکن شوند.
3- خواهشمند است در هنگام ثبت نام در قسمت پست الکترونیک (ایمیل)، پست الکترونیک معتبر و فعال خود را وارد نمایید،شایان ذکر است که تمام موارد مورد نیاز از این پس از طریق این پست الکترونیک به اطلاع شما خواهد رسید.
4- به دلیل اینکه از این پس اطلاعیه های مربوط به برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی و موارد مهم دیگر از طریق پیامک نیز ارسال خواهد شد خواهشمند است به منظور استفاده از این امکان ، در هنگام ثبت نام شماره تلفن همراه معتبر و فعالی را وارد نمایید.
5- شایان ذکر است که مسئولیت تاخیر در فرآیند تمدید کارت بازرگانی به دلیل نقص در مدارک معرفی شده و عدم اطلاع از موارد مورد نیاز به دلیل نامعتبر بودن پست الکترونیکی بر عهده متتقاضی است و در خصوص این موارد هیچگونه مسئولیتی متوجه اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی سمنان نخواهد بود.
6- راهنمای چگونگی ثبت نام در سامانه ،در داخل سامانه ثبت نام قرار دارد لذا برای تسهیل در امور، لینک دریافت راهنما نیزاضافه شده است
7- برای مشاهده راهنمای نرم افزار و همچنین کار با سامانه احتیاج به نرم افزاری جهت خواندن فایلهای PDFدارید
8- خواهشمند است حداکثر 24 ساعت پس از اتمام فرآیند ثبت نام و دریافت پیغام از سیستم جهت دریافت اطلاعات مربوط به وضعیت ثبت نام و موارد دیگر به پست الکترونیکی (ایمیل) که در هنگام ثبت نام معرفی نمودید مراجعه نمایید.
9- خواهشمند است جهت ورود و ثبت نام از سامانه کارت هوشمند بازرگانی حتما از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE)استفاده نمایید.
در صورت داشتن هرگونه پرسشی می توانید در ساعات اداری با تلفنهای 3- 33742001-045(واحد کارت بازرگانی - داخلی 20 تماس حاصل نمایید)
جهت ورود به سامانه کارت هوشمند بازرگانی و آغاز ثبت نام لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید.